Nieuwsbrief september 2020

In deze nieuwsbrief:

• nieuwe leden
  • jeugdteams + seniorenteams
  • vrijwilligers gezocht voor bar- en keukendienst
  • sportpark De Noord rookvrij
  • stem op VEVO (Rabo clubsupport)
  • oproep sponsoring
  • Corona protocol
  • nieuwe parkeerplaats
  • oproep sponsorcommissie

Nieuwe leden

We verwelkomen de volgende nieuwe leden:
Jeffrey van Tongeren (EZC '84), Floran Heukels (sv Epe), Jarne Bosgoed (sv Epe), Mitchell Overmars (sv Epe), Sander Fredriks (sv Epe), Patrick Steffens (Bon Boys), Melle van Dijk (sv Epe), Tim Wagenaar, Bas Balster (SEH), Jur Rorije (vv Heerde), Bram Huisjes (SEH, junior), Gijs Kruise.

Jeugdteams

In het seizoen 2020-2021 starten we met 3 jeugdteams voor de beker en/of competitie. Ook voor deze teams is het weer gelukt leiders en trainers te vinden. Maar we hebben ook nog mini’s bij Vevo. Zij oefenen elke zaterdagmorgen vanaf 9.00 uur onder leiding van Max Schrevelius.

(klik op teamnaam voor actuele uitslagen & programma)

JO10

Leiders Michel de Groot en Emiel Voskamp
Trainers dinsdag Michel en Emiel
Trainers donderdag Stein en Olivier

JO14

Leiders Jarno Bomhof en Remco van Egteren
Trainer dinsdag en donderdag Remco van Egteren

JO17

Leiders Lucas Wonink en Anton van Loo
Trainer maandag Jan Sellis
Trainer woensdag Pieter Lammens

We wensen alle kinderen veel doelpunten toe, maar nog belangrijker heel veel voetbalplezier.  De ouders zien we graag terug aan de rand van het voetbalveld (op 1,5 meter) om de jeugd aan te moedigen op een positieve sportieve manier.

Seniorenteams

(klik op teamnaam voor actuele uitslagen & programma)

Dames elftal
Trainer: Fred Patty
Begeleiding: Arjan van Werven en Johan Bons

Senioren 1e elftal

Trainer: Jate Leerdam
Ass trainer: Patrick de Wilde
Keeperstrainer: John Liefers
Grensrechter: Dirk Scholten
Leiders: Harry de Weerd, Ronald Bronsink
Verzorger: Peter van Leeuwen

Senioren 2e elftal
Trainer: Gerben van der Scheer
Leiders: Ronald Zernitz, Jasper van Schoonhoven

Senioren 3e elftal
Trainer: Gerben van der Scheer
Leiders: Arjan Bosman, Rudy van 't Oever

Senioren 4e elftal

Leider: Paul Riphagen

Senioren 5e elftal

Leiders: Armand Simens, Arjan Simens, Remco van Egteren

Vrijwilligers gezocht voor bar- en keukendienst!

Om de bar en de keuken te kunnen "bemensen" zijn we op zoek naar vrijwilligers. Voor de bar zaterdagochtend van 9 tot 12 uur en zaterdagmiddag van 12 tot 17 uur of van 14 tot 19 uur.  Hoe meer mensen zich opgeven hoe minder diensten er gedaan hoeven worden. Ook als je maar incidenteel een zaterdag wilt of kunt, ben je welkom. Geef je op en help de club!

Ook zoeken we vrijwilligers voor de keuken. De keuken is meestal open van 14 tot 18 uur.  In de keuken is iemand nodig die de frituur doet (boven de 18) en iemand voor het afrekenen. Als je nog studeert of op school zit krijg je een vrijwilligersvergoeding voor het werk in de keuken. Dus geef je op als vrijwilliger!

Voor info en opgave kun je bellen of appen met Gerrit van der Hoef 06-24335674 of mailen naar [email protected]

Willen we de bar en keuken elke zaterdag open hebben dan moeten er ook mensen zijn die die taak op zich willen nemen. Geen vrijwilligers = bar en keuken dicht. Vele handen maken licht werk. Draai je vrijblijvend eens een middagje mee om te kijken of het wat voor je is?

Sportpark De Noord rookvrij

Met ingang van zaterdag 29 augustus 2020 is ons gehele sportterrein tot 12.00 uur rookvrij. Bovendien blijft de looproute vanaf het hek tot aan de entree/overkapping van Sportcafé De Blauwe Leeuw altijd rookvrij. Roken is zowel 's middags als 's avonds slechts toegestaan op het terras waar asbakken staan. Wij rekenen op jullie medewerking!

Stem op VEVO!

Rabo ClubSupport is de nieuwe naam voor de Rabobank Clubkas campagne. Hiermee hebben leden van de Rabobank een belangrijke stem en steunt de Rabobank lokale clubinitiatieven. Vanaf 5 oktober kunnen Rabobank-leden via een aparte website hun stem uitbrengen op hun favoriete club. Bij deze roepen wij alle leden op om hun stem uit te brengen op ons aller VEVO. Elke stem is geld waard!

Klik hier om uw stem uit te brengen

Corona protocol v.v. VEVO

Het bestuur vraagt nogmaals aandacht voor het (afgelopen zomer) opgestelde Corona protocol. Klik hier voor alle regels en afspraken op ons sportpark.

Let op: per 29 september gelden nieuwe maatregelen. Er mag geen publiek aanwezig zijn bij wedstrijden en trainingen, en de kantine is tot 20 oktober gesloten. Lees de Corona update op de site en hou verdere berichtgeving in de gaten.

Voor alle duidelijkheid: het protocol betrof de situatie dat er publiek op het sportpark aanwezig mag zijn. Door de strengere regels is dat protocol tijdelijk grotendeels buiten werking gesteld. We doen een oproep aan iedereen:  denk aan jezelf en aan je naasten, hou je aan de regels en volg de adviezen! Alleen op deze manier kunnen we gezamenlijk corona bestrijden.

Nieuwe parkeerplaats

Samen met alle gebruikers van De Noord, zijn we betrokken geweest bij de inrichting van de nieuwe parkeerplaats. Wij zijn erg blij hoe het eruit is komen te zien. Dit najaar worden alle bomen en hagen aangeplant. Laten we er met ons allen voor zorgen dat het netjes blijft zonder peuken en zwerfafval.

Oproep sponsorcommissie

Voor VEVO zijn de inkomsten uit sponsoring door bedrijven erg belangrijk. We bedanken alle sponsoren hartelijk voor hun trouwe steun!

Het is belangrijk om actief te blijven zoeken naar nieuwe sponsoren, en daar hebben we uw hulp bij nodig. Als u bedrijven kent die wellicht zouden willen sponsoren, geef uw suggesties aan ons door. Lees de oproep van de sponsorcommissie en help uw vereniging.