Zonsimpel mede-hoofdsponsor v.v. VEVO

17 juni 2021 17:45

VEVO wordt vanaf het komend seizoen gesponsord door Zonsimpel uit Veessen.

Zonsimpel is met ingang van het komende seizoen naast Autoschadebedrijf Berghorst mede-hoofdsponsor

van v.v. VEVO. Het bedrijf is 12 jaar geleden gestart door Sjoerd Jagersma vanuit zijn woonhuis in Heerde.

De focus lag toen op het leveren en installeren van zonne-energiesystemen.

Sinds 2019 is het bedrijf in Veessen gevestigd aan de Hogeweg en heeft het zijn activiteiten uitgebreid met meerdere duurzame producten zoals ledverlichting, zonneboilers, laadstations voor elektrische auto’s en domotica.

Het bedrijf is officieel gecertificeerd Installateur Zonnestroom in Nederland en is officiële partner van de twee grootse merken van zonnepanelen wereldwijd (Sunpower en Solarwatt)

Sjoerd, die zelf een voetbalachtergrond heeft, vindt het erg belangrijk dat het verenigingsleven in een kleine kern als Veessen blijft bestaan en verbindt zich daarom aan v.v. VEVO als mede-hoofdsponsor.

Foto_Zonsimpel.jpg