Druk bezochte A.L.V. en Nieuwjaarsreceptie VEVO

13 januari 2023 10:00

Goede opkomst.

De gecombineerde A.L.V. en Nieuwjaarsreceptie op 7 januari jl. zijn goed bezocht.

Voorzitter Harry Rakhorst opende om 15.00 uur de vergadering en vroeg een minuut stilte
voor het in het afgelopen jaar overleden lid Steven van Marle.
Vervolgens werden de agendapunten behandeld.
Onderstaand een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen:

• Contract met hoofdtrainer Alex Hengeveld is met één jaar verlengd
  • Boekjaar 2021/2022 laat een heel positief resultaat zien; VEVO is financieel gezond.
  • Kascommissie verleent penningmeester decharge voor gevoerd beleid
  • Henk van Werven komt in kascommissie i.p.v. Emil Voskamp
  • Bestuursverkiezing:
  • Lammert Niesing wordt herbenoemd als wedstrijdsecretaris,
  • Aftredend en niet herkiesbaar Arjan Bosman (spelerszaken) en Sigrid Jonker(Jeugd)  (zie foto onder)
  • Thijs Stalenhoef wordt benoemd als secretaris.
  • Harry de Weerd neemt taken over van Arjan Bosman (Spelerszaken).
  • Jolanda Draaijer komt nieuw in bestuur en neemt Sponsorzaken voor haar rekening.
  • Aantal bordsponsoren VEVO is gestegen.
  • Van de bijdrage van Vrienden van VEVO zijn de heathers op het terras betaald.
  • Contributie wordt niet aangepast m.u.v. contributie voor recreanten die op donderdagavond  een balletje trappen.                                                        Voor hen wordt contributie EUR 25,00 per kwartaal.
  • VEVO wil accommodatie verduurzamen en roept leden op om met suggesties te komen.

Na afloop van de A.L.V. was er een gezellig samenzijn i.v.m. de Nieuwjaarsreceptie.

Afscheid_Sigrid_en_Arjan.jpg