Punt voor VEVO.

10 oktober 2020 14:30

Kraaijenhof

Onbekend

VEVO heeft aan de thuiswedstrijd tegen CSV’28 één punt overgehouden. Gezien de het spelbeeld was dit een terechte uitslag.In de eerste helft was CSV’28 de bovenliggende ploeg, maar de grootse kansen waren voor VEVO. In de 2e helft zette VEVO de tegenstander wat meer onder druk.            Toch bleven de Zwollenaren  gevaarlijk en met name de getructe Gework Petrosyan stichtte een aantal keren gevaar. Ook de corners van CSV’28 waren soms dreigend. In de 50e minuut moest Roald van Bessen geblesseerd het veld verlaten en werd vervangen door Pascal Colijn. In de 65e minuut maakte Bart Mulder na een lange periode van blessures zijn rentree. De moegestreden Jorian Liefers maakte plaats voor hem. VEVO ging op zoek naar de overwinning, maar de uitstekende doelman Jorn Bouma stond telkens op de goede plaats en anticipeerde goed op een lange bal, waardoor hij Jeroen Bronsink van een treffer afhield.  In de 70e minuut kreeg CSV’28 een stafschop. Youri Liefers beging een overtreding op Gework Petrosyan en scheidsrechter Kraaijenhof kon niets ander doen dan de bal op de stip leggen. Lars Ewalt benutte de stafschop en scoorde de 0-1.  VEVO herstelde zich snel van deze klap en ging op zoek naar de gelijkmaker. Invaller Bart Mulder gaf in de 78e minuut het laatste tikje na een goede aanval over rechts. Hierna werd het nog spannend, maar beide teams slaagden er niet in om het winnende doelpunt te scoren. Jasper Dijkslag moest nog geblesseerd het veld verlaten en werd vervangen door Emil van Werven.Terwijl de regen steeds harder naar beneden kwam blies scheidsrechter Kraaijenhof voor het einde en konden beide teams uiteindelijk tevreden zijn met een punt na een sportieve wedstrijd.