Dikke nederlaag VEVO

Otterloseweg 12 A
6732BS
HARSKAMP

VEVO is  zaterdag in de uitwedstrijd tegen koploper Harskamp tegen een  dikke nederlaag aangelopen.
Na een 1-0 ruststand, werd het uiteindelijk 5-0 voor de thuisclub.
VEVO begon de wedstrijd met een verzwakt team, doordat er 4 spelers door ziekte/blessures ontbraken.
Youri Liefers, Jarne Bosgoed, Iwan de Weerd en Roald van Bessen moesten verstek laten gaan.
In de eerste helft kon VEVO de aanvalskracht van Harskamp nog redelijk in bedwang houden en was het zelf ook
een aantal keren dreigend voor het doel van Harskamp. In de 23e minuut kwamen de blauw-witten op achterstand, toen Jur Rorije een voorzet ongelukkig toucheerde en deze met een boog over invaller-doelman Tycho Tessemaker in het eigen doel verdween. VEVO kwam vol goede moed uit de kleedkamer op zoek naar de gelijkmaker, maar kreeg in de 46e minuut al de deksel op de neus.
De doelman van Harskamp Guide de Geit onderbrak een aanval van VEVO ver buiten zijn strafschopgebied en schoot de bal naar de overkant in het stafschopgebied van VEVO.  De VEVO-verdediging anticipeerde hier niet goed op en rechterspits Donovan Rijlaarsdam, die een plaag was voor de VEVO-achterhoede schoof de bal binnen.
Uit een onterecht gegeven vrije trap, die perfect ingeschoten werd door Talib Azarkan ,  kwam de thuisclub in de 56e minuut op 3-0. Dit was de beslissing en VEVO speelde plichtmatig het restant van de wedstrijd uit. Uit voorzorg werden er nog 3 wissels doorgevoerd. Harskamp ging op zoek naar een hogere uitslag en slaagde hierin door nog 2 doelpunten van spits Talib Azarkan, die beide keren halfslachtig ingrijpen van de VEVO-verdediging afstrafte.
Een wedstrijd voor VEVO om snel te vergeten.