Restant SEH – VEVO doelpuntloos.

SEH 1

29 april 2023 14:30

E.B. Bessembinder

Sportpark De Eeuwlanden
Veldkampseweg 2
8181LN
HEERDE

In het restant van de wedstrijd SEH – VEVO (60 minuten) slaagde VEVO er niet in ondanks een numerieke meerderheid tot scoren te komen,
zodat de stand, die destijds bij het staken van de wedstrijd op het scorebord stond, ook de eindstand werd.
Bij beide teams ontbraken spelers, die er de eerste wedstrijd nog wel bij waren.
Mede hierdoor was de kwaliteit van de wedstrijd niet best.
SEH was vooral gevaarlijk met verre inworpen en corners en VEVO probeerde via lange passes van achteruit tot scoren te komen.
Invaller doelman Bert Mensink van SEH stond een paar keer op de goede plaats en hield VEVO van scoren af.
Zijn collega van VEVO Youri Liefers moest ook een keer zijn kwaliteit tonen om een doelpunt te voorkomen.
Uiteindelijk waren beide partijen tevreden met de puntendeling; VEVO is nu zeker van handhaving in de 4e klasse en heeft
nog uitzicht op deelname aan de nacompetitie.
SEH heeft theoretisch nog 1 punt nodig voor handhaving.