Mededelingen

Klik hier om de nieuwsbrief te lezen

Nieuwsbrief 21 september 2022

Nieuwsbrief 19 oktober 2021

Klik hier om nieuwsbrief te lezen

Mededelingen vanuit het bestuur (februari 2021)

Door de Coronamaatregelen is zijn de activiteiten bij v.v. VEVO nog steeds beperkt.

• Jeugd traint
  • Bestuur vergadert niet fysiek, maar via Teams
  • Nog geen datum bekend algemene ledenvergadering
  • Arnoud Korten, Gerrit van de Hoef en Erik Jager nemen tijdens de ALV afscheid als bestuurslid
  • Harmen Overmeen en Emil van Werven treden toe tot bestuur.
  • Er is nog een vacature voor opvolging Arnoud Korten als bestuurslid sponsorzaken
  • KNVB beslist binnenkort of en zo ja hoe competitie wordt voortgezet
  • VEVO 1 heeft zich aangemeld voor een regionale competitie
  • Contract Jate Leerdamis besproken en wordt verlengd voor het volgend seizoen. Ook John Liefers gaat verder en Dirk Scholten                       blijft ook grensrechter.
  • Voor de minipups 3 maanden kennismaken en daarna pas besluiten om contributie te betalen en dus lid worden. We gaan een dag voor de jeugd organiseren en daarna gaan de 3 maanden in. De kinderen krijgen dan een trainingspak en tzt een tas.

Mededelingen vanuit het bestuur (december 2020)

Gerrit van der Hoef gaat stoppen in het bestuur. Zijn taken worden overgedragen aan Harmen Overmeen. Bij de ALV zal de officiële overdracht moeten gaan plaatsvinden.
Gebruikersoverleg van de Noord is geweest. Nieuwe vloer zit in gymzaal. Belijning, licht en geluidsinstallatie is nieuw aangebracht. Electrische laadpalen en bomen/struiken komen nog.
Het aantal jeugdleden baart het bestuur zorgen. Er wordt een aparte vergadering hiervoor ingelast om de gevolgen voor volgend seizoen vroegtijdig te bekijken.
Om de vaste lasten te dekken, gaan we wel door met het innen van de contributie. Afwijkingen zijn mogelijk in overleg met de penningmeester.
We stellen de ALV uit tot na Corona sluiting. We hebben besloten om niet online een ALV te houden.

Nieuwsbrief 28 september 2020

Klik hier om de nieuwsbrief te lezen

Sportpark De Noord rookvrij

Met ingang van zaterdag 29 augustus 2020 is ons gehele sportterrein tot 12.00 uur rookvrij. Bovendien blijft de looproute vanaf het hek tot aan de entree/overkapping van Sportcafé De Blauwe Leeuw altijd rookvrij. Roken is zowel 's middags als 's avonds slechts toegestaan op het terras waar asbakken staan. Wij rekenen op jullie medewerking!

Mededelingen vanuit het bestuur (mei 2020)

• Nieuwe prijzen drank invoeren per nieuwe seizoen (1 augustus).
  • De voorraad drank en eten die dreigt over datum te geraken, wordt geschonken aan de voedselbank.
  • Emiel van Werven wordt ingewerkt tot penningmeester. Vanaf april/mei neemt hij zaken actiever over.
  • Geld vanuit darttoernooi voor jeugd besteden aan een activiteit voor jeugd en wellicht ook jeugd van buitenaf aan te trekken.
  • Aurora is gestopt met minipups ivm leeftijd van haar eigen kind. Max heeft het overgenomen.
  • Nestkastjes gekregen als middel tegen de processierups.
  • Door Corona zijn alle wedstrijden afgelast. Inmiddels is de training voor de jeugdelftallen weer opgestart ingaande 28 april 2020.

Notulen ledenvergadering 4 januari 2020, klik hier

Mededelingen vanuit het bestuur (november2019)

• Energiecoach is langs geweest. Hij had idee om ledverlichting aan te leggen. Investering is rond de EUR 30.000 bruto. Begin 2019 zijn er al zonnepanelen aangeschaft. 7000 kwH opbrengst is 8000 kwH. Bestuur heeft besloten om geen ledverlichting te doen, omdat wij nu al energie over houden vanuit de zonnepanelen.
  • Bardienst medewerkers bijeenkomst is geweest. Alcoholproblematiek is onder de aandacht. Korting kratje wordt eruit gehaald ingaande nieuwe seizoen, omdat in strijd met de regels alcohol. Geen promotie van alcohol. Besluit is ook genomen om geen kratje bier voor EUR 1 per flesje te verkopen als iemand jarig is.
  • Wolter Bos is als verenigingsadviseur van de KNVB aangesteld. Bestaat 130 jaar. Shirtje willen ze gaan maken en wordt ingelijst. Komt in bestuurskamer te hangen.
  • Parkeerinrichting is gepresenteerd. Komende zomer te realiseren.
  • Privatisering besproken met gemeente. Vastgelegd zijn dan de afspraken omtrent het kunstgras, velden en gebouw.

Nieuwsbrief 30 september 2019

Klik hier om de nieuwsbrief te bekijken