Vrienden van VEVO formulier

Vrienden van VEVO

Door het ondertekenen van dit formulier verleent ondergetekende toestemming aan de Vrienden van VEVO om jaarlijks 50 euro te incasseren, doormiddel van automatisch incasso. Het automatische incasso zal jaarlijks in de maand juli plaatsvinden.

(Bij aanmelding tijdens het seizoen zal het automatische incasso binnen een maand na inlevering van het aanmeldingsformulier worden geïncasseerd). Na afloop van de overeengekomen verbintenisperiode van 1 jaar, zijnde 1 juli t/m 30 juni, wordt de verbintenisperiode stilzwijgend jaarlijks verlengd voor een gelijke periode. Schriftelijk of via e-mail kan de minimale verbintenisperiode worden opgezegd.
Opzegging dient te geschieden voor 1 juni.

Machtiging voor het automatisch en doorlopend incasseren van de jaarlijkse bijdrage.
Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan de Vrienden van VEVO om met ingang van 1 juli 2021 van zijn/haar hieronder genoemde bank- of girorekening de jaarlijkse bijdrage van € 50,00 af te schrijven wegens de Vrienden van VEVO van de voetbalvereniging v.v. VEVO.

* = verplicht