Facebook Toestaan Niet toestaan

Oproep sponsorcommissie

28 september 2020 9:30

Informatie over sponsoring en oproep aan leden en supporters

Voor VEVO zijn de inkomsten uit sponsoring door bedrijven erg belangrijk. Bedrijven die ervoor zorgen dat alle teams goed in de kleding zitten, bordsponsoren, adverteerders op de website, balsponsoren, allen zorgen er mede voor dat we als vereniging kunnen voortbestaan. In deze Corona tijden hebben ondernemers het zwaar. VEVO bedankt alle sponsoren hartelijk voor hun trouwe steun.

We willen alle leden oproepen om de diensten van onze sponsoren daar waar mogelijk zoveel mogelijk af te nemen. Steek ze een hart onder de riem!

Hartonderderiem.png

Sponsoren van VEVO, bedankt!

Het werven van nieuwe sponsoren blijft een aandachtspunt. Hoewel we niet ontevreden zijn over het aantal sponsoren, is het toch belangrijk om hier actief mee bezig te blijven. De leden zijn gelukkig actief in het aandragen van sponsoren. Wanneer je bekenden, werkgevers, familie, of buren hebt die een bedrijf hebben benaderd, is er meer bereidwilligheid om sponsor te worden. Het verzoek aan jullie om te proberen samen met ons nieuwe sponsoren te werven, door in je eigen omgeving bedrijven te benaderen. Er zijn diverse mogelijkheden voor sponsoring. Denk hierbij aan:

• Wedstrijdbal
  • Wedstrijdkleding
  • Reclamebord
  • Website
  • ….

Wanneer iemand wil sponsoren graag contact opnemen met de sponsorcommissie.

Wil je sponsor worden maar je weet niet hoe?

Een kleine club als VEVO is niet altijd in staat u te vinden. Wilt u wel wat doen, wacht dan niet af maar benader ons.

Op zoek naar een nieuwe 2e hoofdsponsor

Ook zijn we nog op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor die samen met Autoschade Berghorst het 1e elftal wil faciliteren. Interesse of weet je iemand? Laat het weten.

Zitting nemen in de sponsorcommissie?

Wil je niet sponsoren, maar wil je wel een bijdrage leveren dan kan je altijd met de overige commissieleden een bijdrage leveren aan de werkzaamheden die daar voor nodig zijn. Ik zou zeggen meld je aan.

Contact?

Heb je naar aanleiding van bovenstaande vragen neem dan contact op met de sponsorcommissie via het contactformulier op de website of stuur een mail naar [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!