Vrienden van VEVO

Vrienden_Van_Vevo.png

Wat is de Vrienden van VEVO en waar zetten wij ons voor in?

Voor veel mensen, die vv VEVO een warm hart toedragen, is het sponsoren van een heel elftal of een reclamebord al een kostbare zaak.

Om toch de mogelijkheid te bieden om, op vrijwillige basis, vv VEVO financieel te steunen is per 2 maart 2004 de Vrienden van VEVO in het leven geroepen.

Het primaire doel van de Vrienden van VEVO € ishet genereren van extra inkomsten voor vv VEVO. Inkomsten die worden aangewend voor zaken die niet uit de normale begroting van de voetbalvereniging betaald kunnen worden. Daarbij kunt u denken aan extra activiteiten voor de jeugd, het opknappen van de accommodatie, aanschaffen van hulpmiddelen en ook andere doelen.

Uw suggesties, ideeën, van uw kant zijn van harte welkom

Welke bijdrage(n) kunnen we de komende periode leveren aan vv VEVO?

We zijn erg benieuwd naar uw suggesties, ideeën, of andere voorbeelden van een bijdrage die we zouden kunnen leveren.

Wie kan er lid worden van de Vrienden van VEVO €?

Iedereen natuurlijk!

Vanaf 18 jaar en ouder. Leden, oud-leden, donateurs, een elftal en vrijwilligers van vv VEVO, maar ook (groot)ouders van (jeugd)leden, bedrijven en iedereen die vv VEVO een warm hart toedraagt.

Wat kost het lidmaatschap?

De contributie bedraagt € 50 per jaar. Wordt u lid dan vragen wij u toestemming voor een automatisch incasso.

Wat krijgt u hiervoor terug?

• Veel waardering en sympathie vanuit de vereniging.
  • Vermelding van uw naam in het clubhuis.
  • U wordt genoemd op de website van de vv VEVO.

(anonieme leden, zonder vermelding van naam, zijn uiteraard ook welkom)

Hoe kunt u lid worden?

Door u aan te melden bij één van onderstaande leden van de Vrienden van VEVO

• Penningmeester  : Emil van Werven