Voetbalvereniging VEVO start jeugdvoetbal!

23 januari 2024 21:45

Zeg het voort!

Jeugddagen.jpg

Vanaf zaterdag 2 maart start voetbalvereniging VEVO met het organiseren van open dagen en trainingen voor de jeugd. In de maanden maart, april, mei en juni zal er de eerste zaterdag van de maand een open dag georganiseerd worden. Op deze open dagen zijn er allerlei leuke activiteiten voor jong en oud.
Naast de open dagen start VEVO ook met het geven van trainingen aan de jeugd. Vanaf 9 maart is er iedere zaterdagmorgen om 10.00 uur training voor alle leeftijden!

Lijkt voetballen je leuk of wil je graag eens kennis maken met onze mooie voetbalclub? Dan ben je van harte welkom op één van onze open dagen of trainingen!

Voor meer informatie zie de flyer, mail naar [email protected] of neem contact op met Jasper Dijkslag op 06-83947441