Geslaagde opendag VEVO voor jeugd

4 maart 2024 15:00

Zonovergoten open dag bij voetbalvereniging VEVO

Dat het met de clubliefde wel goed zit bij VEVO was afgelopen zaterdag goed te zien. Heel veel VEVO leden stonden achter het jeugdbestuur om van de eerste open dag voor de jeugd een succes te maken.  Dat het een succes werd was duidelijk.  Ruim 40 kinderen, in de leeftijd van 2 tot 13 jaar, wisten sportpark de Noord in Veessen te vinden. De open dag stond in het teken van voetbalclinics voor de diverse leeftijdsgroepen, maar er was ook genoeg vertier. Zo was er een springkussen, kon je een glittertattoo krijgen of met de blauwe leeuw op de foto gaan. Na de clinics waren er patatjes en gingen de kinderen met een VEVO-rugtasje met inhoud weer naar huis.  VEVO organiseert deze dagen om weer te kunnen starten met jeugdelftallen, het motto is: “Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst”.  Want wat is er nou mooier dan de jeugd uit Veessen en Vorchten weer in hun eigen omgeving bezig te zien met sport.  Met 40 deelnemers aan de open dag en vele aanmeldingen gaat dat vast lukken. Vanaf 9 maart vinden er iedere zaterdagochtend van 10.00 uur tot +/- 11 uur trainingen plaats.  De volgende open dag is 6 april, aanmelden voor de open dag is niet nodig.
Wil je graag een keer meetrainen op zaterdag ochtend? Neem dan even contact op met Jasper Dijkslag op 0683947441 of mail naar [email protected]

Open_dag_jeugd.jpg