Facebook Toestaan Niet toestaan

Nieuwe seizoen Vevo 2 2019-2020

10 september 2019 20:00

Update vanuit kamp Vevo 2!

Wij zijn al in volle voorbereidingen geweest voor het nieuwe seizoen. Hieraan is veel voorafgegaan. Allereerst een goed toernooi bij WZC gespeeld. Waar wij vorig jaar strak onderaan eindigden en om 15.00 al in de kantine aan het bier zaten, werden we dit jaar tweede! Het team is nagenoeg hetzelfde gebleven, sterker nog, we waren nog niet eens op volle oorlogssterkte! Hieruit mag ik wel concluderen dat het team is gegroeid in samenspel en tactiek doordat we nu vaker scoorden en ook nog eens mooie aanvallen konden opzetten. Ook achterin staat het erg goed met weinig tot geen tegengoals in de afgelopen wedstrijden.

Beide bekerwedstrijden zijn gewonnen. We speelden tegen Columbia 2 (1-3) en SEH 5 (7-0). Dit betekent dat we een fase verder zijn in het bekertoernooi. Leuke kers op de taart! Komende zaterdag spelen wij uit tegen Oene 5. Na deze wedstrijd de kantine in en om het seizoen te openen een etentje in de Diamant.

Vorig seizoen werden wij tweede in de competitie. Tot op de laatste wedstrijd was het spannend of wij kampioen werden. Daarom gaan wij dit seizoen een nieuwe gooi doen naar het kampioenschap. Dit kan zo uitgesproken worden doordat dit onderbouwt kan worden met de conclusie van progressie ten opzichte van vorig jaar.

Ook zijn er wijzigingen van teamsamenstelling geweest. Pieter Lammens verlaat ons voor het vierde van Vevo, een nieuw ambitieus elftal van de club. Jammer dat hij weg is, hij stond garant voor veel doelpunten en ook qua gezelligheid kun je hem er goed bij hebben. Ook Andre Nijhof heeft ons verlaten. Door blessures zag hij het allemaal niet meer zitten, wat wij volledig begrijpen! Martin van der Vrugt is ook gestopt omdat het combineren van voetbal met je gezin begrijpelijk moeilijk is. jammer, 3 spelers die wel zeker waren van een basisplaats! We zien jullie graag nog terug in de kantine of als supporter!

Jordy Bijsterbosch, Bastiaan Niesing en Jasper Dijkslag reken ik dit seizoen tot het rijtje nieuw. Waar Jasper Dijkslag vorig jaar leider was en de wedstrijdbesprekingen deed, leek het hem dit seizoen leuker weer te voetballen. Jasper Schoonhoven (voormalig grensrechter) vult de lege plek in die Jasper Dijkslag achterlaat. Bastiaan keert na een jaartje afwezigheid weer terug bij het tweede. Jordy doet een stap terug. Speelde vorig jaar in het eerste maar had dit seizoen geen trek in zo serieus voetballen. Ook met werk en studie was het lastig te combineren. Alle drie nu zin in de gezelligheid die hoort bij ons elftal en waar flink van geproefd is op het toernooi die wij hebben afgewerkt in Zutphen. Over dit toernooi heeft iedereen vast de leuke en nog leukere verhalen met details gehoord dus laat ik dit achterwege voor dit artikeltje. Andere aanwinsten langs de zijlijn zijn Fabian (zoontje Emil) en Elena (dochter Stefan) Welkom mensen!

Verder wil ik namens het tweede de andere elftallen een mooi seizoen toewensen. Erg veel dankbaarheid en respect gaat uit naar alle vrijwilligers en sponsoren van Vevo. Hup Vevo!

Vevo 2 on Tour

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!