VEVO verliest eerste bekerwedsrtrijd

ESC 1

29 augustus 2020 14:30

Onbekend

VEVO heeft de eerste bekerwedstrijd tegen 3e klasser ESC uit Elburg met 0-2 verloren.

De Elburgers scoorden uit 2 dode spelmomenten. Voor rust uit een penalty, die wel erg makkelijk

gegeven werd door de scheidsrechter. Hoewel Youri Liefers in eerste instantie de penalty stopte, scoorde

de nemer in de rebound. Dezelfde speler scoorde in de 80e minuut uit een vrije trap de 0-2.

De scheidsrechter verzuimde in de eerste helft een ESC speler een rode kaart te geven, toen deze de doorgebroken

Roald van Bessen onregelmentair onderuit haalde. Tot verbazing van iedereen toonde hij slechts geel.

VEVO die een aantal basisspelers miste door een schorsing, blessures en vakantie kon aanvallend geen vuist maken tegen

de stevige ESC defensie. Positief was dat er verdedigend ook niet veel weg gegeven werd.