VEVO speelt gelijk in 2e oefenwedstrijd

c.s.v V.I.O.S. Vaassen 1

10 juli 2021 14:30

Onbekend

VEVO 1 heeft afgelopen zaterdag de 2e oefenwedstrijd gelijk gespeeld tegen zaterdag 3e klasser VIOS Vaassen.

Er werd 3x30 minuten gespeeld, waarbij in de 3e periode flink werd gewisseld door trainer Jate Leerdam.

VEVO kwam in de eerste periode via Jeroen Bronsink op voorsprong na goed voorbereidend werk van Jonas Faber,

die is overgekomen van The Knickerbockers uit Groningen. Hieraan vooraf miste Dewi van Velsen nog een penalty.

VIOS was  in het 2e gedeelte van de 2e periode en de 3e periode de bovenliggende partij, al duurde het nog tot de 89e minuut,

voordat zij de verdiende gelijkmaker produceerden.

Al met al was het een nuttige oefenwedstrijd.

A.s. donderdag staat de oefenwedstrijd in Epe tegen EZC'84 op het programma.

Aanvang 19.30 uur.