VEVO thuis onderuit tegen Harskamp.

Harskamp 1

Aldo van Norel (intikker)
Donovan Rijlaarsdam (schot)

4e klasse C

30 april 2022 14:30

C. Celen

VEVO heeft ook de thuiswedstrijd tegen Harskamp niet in winst kunnen omzetten.
Nadat de uitwedstrijd destijds ruim met 5-0 werd verloren, was nu het verschil zowel qua uitslag als spelverhouding een stuk minder.
VEVO begon goed aan de wedstrijd, al moest het beducht zijn op delevensgevaarlijkeHarskamp-aanvaller Donovan Rijlaarsdam.
Toch was de grootste kans na 8 minuten voor VEVO, toen Dewi van Velsen een vrije kansop een meter of 7 van het doel recht in de armen
van de doelman kopte. Het spel golfde op- en neer met kansjes voor beide teams .In de 35e minuut kwam Harskamp op voorsprong, toen een vrije trap van de linkerkantbij de tweede paal binnengetikt werd door Aldo van Norel.V
EVO was kort hierna dicht bij de gelijkmaker, maar de inzet van Pascal Colijn ging via de binnenkant van de paal uit het doel.
VEVO ging na rust verder op zoek naar de gelijkmaker, maar moest alert blijven op de snelle counters van Harskamp.
Jeroen Bronsink schoot rakelings over en opnieuw Pascal Colijn kreegeen grote kans toen hij alleen op de doelman af kon gaan.
Zijn inzet verdween helaas voor hem en VEVO langs de verkeerde kant van de paal. Met een aantal wissels en positiewisselingen ging VEVO
het laatste kwartier nog fanatieker op zoek naar de gelijkmaker. Helaas kreeg het in de 91e minuut het deksel op de neus, toen Donovan Rijlaarsdam uit een counter tot vreugde van de meegereisde Harskamp-supporters de eindstand op 0-2 bepaalde.
Harskamp blijft hierdoor in de race voor de nacompetitie, terwijl voor VEVO alleen nog de eer in een aantal derby’s op het spel staat.