VEVO kan niet voor nieuwe stunt zorgen.

EFC '58 1

Jeremy Loos (vrije trap)
Eigen doelpunt (intikker)

15 maart 2022 20:00

H.T.M. Zwakenberg

In de inhaalwedstrijd dinsdagavond tegen EFC’58 is VEVO er niet in geslaagdom opnieuw te stunten tegen een titelkandidaat.
De bezoekers uit Ermelo waren een maatje te groot voor de thuisclub.
VEVO startte met 2 wijzigingen t.o.v. de wedstrijd tegen Heerde, die opzo’n spectaculaire wijze met 4-0 gewonnen werd.
EFC ging vanaf het begin op zoek naar een treffer en de VEVO-achterhoedehad de handen vol aan met name deze avond
nauwelijks af te stoppen Jorick Priem. De VEVO-aanvallers kregen nauwelijks ruimte om gevaarlijk te worden.
In de 15e minuut viel de 0-1. Jeremy Loos schoot een vrije trap binnen langs de niet goed opgestelde VEVO-muur.
EFC bleef dreigend maar dat leidde vooralsnog niet tot meer doelpunten.
Tot de 41e minuut toen Yorick Priem weer aan een van zijn onnavolgbare solo’s begon en zijn voorzet door
Roald van Bessen in eigen doel werd gewerkt.