VEVO vergeet zichzelf te belonen in Garderen.

De Veluwse Boys 1

5 maart 2022 14:30

Sportpark De Westeneng
Hogesteeg 28
3886MA
GARDEREN

VEVO heeft in de uitwedstrijd tegen Veluwse Boys een 0-0 gelijkspel behaald.
Vooraf zou daar voor getekend zijn, gezien het verschil op de ranglijst, maar achteraf voelde het
Voor de Veessenaren als 2 punten verlies i.p.v. 1 winstpunt.
VEVO speelde een van zijn betere wedstrijden van het seizoen en had nagenoeg de
hele wedstrijd onder controle. Ze speelden compact en hadden verdedigend de zaakjes goed op orde.
De aanvallen van VEVO waren gevaarlijk en de verdediging van de thuisclub werd een aantal
keren flink getest.
In de 25e minuut werd plaaggeest Jonas Faber onderuit gehaald in het strafschopgebied
en de goed leidende scheidsrechter legde de bal op de stip.
De uitstekende doelman van Veluwse Boys Ruben Krol stopte de inzet van Jasper Dijkslag en hield zodoende
zijn team op de been. VEVO bleef op zoek naar de voorsprong, maar de rust brak aan met 0-0.
Na rust eenzelfde speelbeeld. VEVO die de controle over de wedstrijd had en Veluwse Boys, die geen gevaar kon stichten.
VEVO was een aantal keren bij een doelpunt, maar een tweetal geweldige reddingen van Ruben Krol  op schoten van Jonas Faber
en Dani Draaijer en een door een verdediger van de lijn gehaalde inzet van William Alberts voorkwamen dat.
Ook de 11 corners die VEVO kreeg leverden geen resultaat op zodat de eindstand gelijk was aan de beginstand.