VEVO thuis onderuit tegen SDS’55 .

SDS' 55 1

Rick Roelofsen (schot)
Evert Bouw
Albert Schregardus
Albert Schregardus (intikker)

4e klasse C

19 februari 2022 14:30

E. ten Hove

VEVO is in de thuiswedstrijd tegen SDS’55 uit Wekerom -De Valk tegen een thuisnederlaag aangelopen.
Nadat ’s morgens een groot aantal vrijwilligers o.l.v. Dirk Scholten het veld vrij hadden gemaaktvan takken
en andere door de storm Eunice veroorzaakte rommel kon de wedstrijd doorgaan.
De wedstrijd ging in de eerste helft gelijk op, al waren de betere kansen voor VEVO. Rien de Velde, Dani Draaijer en Jeroen Bronsink misten echter in kansrijke posities. VEVO kreeg voor rust 7 corners maar dat leverde ook niets op.
De treffer van SDS’55 viel uit het niets; hun topscorer Rick Roelofsen sloeg In de 21e minuut echterkoelbloedig toe. (0-1)
Dit was ook de ruststand mede door een voortreffelijke redding van Youri Liefers vlak voor rust op een inzet van dichtbij.
Na rust verving Frank Wonink William Alberts bij VEVO. VEVO probeerde met man en macht de gelijkmaker te forceren, maar SDS’55 bleef redelijk simpel overeind. In de 60e minuut werd een doelpunt van Jeroen Bronsink ten onrechte afgekeurd, nadat deze de doelman in een duel buiten de 16 aftroefde en de bal binnenschoof.  Hierna werd het even rommelig en onrustig binnen het veld, mede door het niet altijd alerte en juiste optreden van scheidsrechter Ten Hove. Milan de Goeijen en Jorian Liefers kwamen nog in het veld voor Rien de Velde en Dani Draaijer, maar ook zij konden geen potten breken. Dat deed een invaller van SDS’55 wel; Albert Schregardus schoof in de 87e minuut de 0-2 binnen, na onnodig balverlies in de
VEVO-achterhoede.  Na 5 minuten blessuretijd blies de scheidsrechter af en was de nederlaag van VEVO een feit.