VEVO ruim langs Vierhouten.

Vierhouten '82 1

Jonas Faber (schot)
Dani Draaijer (intikker)
Assist: Jonas Faber
Jeroen Bronsink (penalty)

4e klasse C

9 april 2022 14:30

F. Rigterink

VEVO heeft in de thuiswedstrijd tegen Vierhouten een ruime overwinning behaald.
Een verdiende overwinning, die nog ruimer had kunnen uitvallen.
Vanaf de aftrap was VEVO de bovenliggende partij en ging op zoek naar een de treffer.
Dat duurde tot de 17e minuut toen Jonas Faber na goed storen van Jeroen Bronsink de 1-0 binnenschoot.
Vierhouten kon aanvallend geen vuist maken en doelman Youri Liefers van VEVO had hierdoor een gemakkelijke middag.
In de 27e minuut volgde de 2-0, toen Dani Draaijer, na een goede actie van Jonas Faber, binnentikte. Dit was ook de ruststand.
VEVO begon goed na rust en na geklungel in de achterhoede van Vierhouten, kon Jonas Faber in de 47e minuut alleen door een overtreding
van scoren afgehouden worden.  De penalty, die hier het gevolg van was werd onberispelijk door Jeroen Bronsink binnen geschoten: 3-0.
VEVO bleef op zoek naar een hogere score, maar werd hier vooralsnog door goed keeperswerk van Joey Visch van afgehouden.
Tot de 78e minuut, het hoogtepunt van de wedstrijd: Jeroen Bronsink kopte bijna vanaf de achterlijn een voorzet van Dewi van Velsen
technisch heel knap binnen.
Dit was het 200e competitiedoelpunt van Jeroen voor VEVO (het 11e tegen Vierhouten).
Twee minuten later liet William Alberts de 5-0 eindstand op het scorebord aantekenen na goed voorbereidend werk van Dani Draaijer.