VEVO dichtbij bekerstunt.

Oene 1

Onbekender speler (schot)
Dion van Velsen (intikker)
Assist: Timo van Loo
Jim Schaap (intikker)

Mannen KNVB beker Amateurs poulefase Groep 2 03

16 september 2023 14:30

Anoniem

VEVO was zaterdag tegen Oene dichtbij een stunt, maar de gasten kwamen in de 95e minuut langszij.
VEVO en Oene begonnen aan de laatste poulewedstrijd beiden met 6 punten.  Het doelsaldo van Oene  (+6), was echter beter dan dat van VEVO (+3).
VEVO hield de eerste helft goed stand en kwam zelfs in de 20e minuut op voorsprongdoor een goed schot van Pascal Colijn.
Oene kwam in de 26e minuut langszij toen zij  een fout in de VEVO-achterhoede afstraften.  Met 1-1 brak de rust aan.
VEVO sloeg direct na rust toe een prima combinatie tussen Timo van Loo en Dion van Velsen werd door laatstgenoemde afgerond.
Oene ging fanatiek op zoek naar de gelijkmaker, maar VEVO wist, soms met kunst en vliegwerk, stand te houden.
De scheidsrechter trok er flink wat blessuretijd bij en dat werd VEVO noodlottig.
In de 95e minuut werd een lange bal van Oene niet goed verwerkt door de VEVO-achterhoede.
Youri Liefers redde in eerste instantie nog prima, maar Jim Schaap scoorde in de rebound,
Oene bekert verder en VEVO kan zich nu helemaal op de competitie richten, die volgende week
begint met een uitwedstrijd in Elburg tegen E.S.C.