Onnodig verlies VEVO in Stroe.

Stroe 1

Mark Koudijs (corner)
Jordi van den Hazel (schot)
Mark Koudijs (kopbal)

4e klasse B

13 april 2024 14:30

J.W. Hofman

Sportpark De Bosrand (Stroe)
Tolnegenweg 36
3776PW
STROE
tel. 0342-442076

VEVO is zaterdag in de uitwedstrijd tegen Stroe tegen een onnodige 3-1 nederlaag aangelopen.
Door deze nederlaag moet VEVO weer naar beneden kijken naar de plaatsen 10t/m12, die nacompetitie voor degradatie betekenen.
Stroe hanteerde vanaf het begin de lange bal van achteruit, maar VEVO had de eerste helft de wedstrijd daar goed het oog in.
Stroe kreeg weliswaar een aantal corners, maar gevaar leverde dat niet op.
VEVO probeerde met snelle tegenstoten gevaar te stichten, maar de grensrechter van Stroe vierde vervroegd Koningsdag en
wapperde tot frustratie van VEVO een aantal keren met de vlag , terwijl er geen sprake van buitenspel was.
Zo ook in de 36e minuut, maar gelukkig negeerde de scheidsrechter dit keer zijn signaal, waardoor het doelpunt van Roald van Bessen
na een goede pass van Rien de Velde goedgekeurd werd.  Met 0-1 brak ook de rust aan.
VEVO begon slecht aan de 2e helft. Al na één minuut scoorde Stroe via Mark Koudijs uit een corner de gelijkmaker,
waarbij de VEVO-achterhoede er niet goed uit zag.
In de 53e minuut kwam de thuisclub op een 2-1 voorsprong, toen een lange trap van achteruit niet goed werd ingeschat door
de verdedigers en doelman van VEVO en Jordi van den Hazel vrij kon binnenschieten.
Vanaf de aftrap kreeg VEVO een enorme kans op de gelijkmaker. maar de inzet van Lars Timmer werd goed gered door doelman Pelle van Asselt.
In de 63e minuut de genadeklap voor VEVO. Na een voorzet uit een snel genomen vrije trap troefde spits Mark Koudijs
verdediger Davey Kroes af en kopte de 3-1 binnen.
Hierna trok Stroe zich nog meer terug in de verdedigende stellingen.
VEVO bleef knokken voor een beter resultaat, maar slaagde er niet in om tot scoren te komen. Eindstand 3-1.
Positief was dat Joost van Suijdam voor het eerst na zijn tegen SEH opgelopen blessure als invaller weer minuten maakte.