VEVO verdubbelt puntenaantal.

Sv Zalk

26 oktober 2019 14:30

Onbekend

VEVO heeft in de thuiswedstrijd tegen SV Zalk het puntenaantal verdubbeld door een 2-2 gelijkspel.
De gelijkmaker van Zalk viel pas in de blessuretijd en was daarom een domper voor de Veessenaren.
Over de gehele wedstrijd bekeken was het een terechte uitslag, omdat SV Zalk in de eerste helft de bovenliggende partij was.
De ruststand was 0-1, maar had evengoed 0-3 kunnen zijn, maar de Zalkaanvallers profiteerden niet van een aantal goede mogelijkheden.VEVO speelde slap en zonder inzet in de 1e helft.Na een tweetal wissels was de 2e helft beter van VEVO-kant en SV Zalk zakte wat terug.
Eerst was het de goed ingevallen Hugo Rakhorst die een fout in de Zalker-achterhoede afstrafte en in de 66e minuut de gelijkmaker liet aantekenen. 11 minuten later ging Jeroen Bronsink goed door en legde de bal goed opzij naar Dewi van Velsen, die 2-1 scoorde. Volgens de grensrechter van Zalk was het buitenspel, maar hij werd overruled door de scheidsrechter, omdat Dewi achter de bal bleef en dus geen buitenspel stond., dit tot grote frustratie van alles wat Zalk was. VEVO kreeg nog een paar goede mogelijkheden om op 3-1, maar met name Rien de Velde miste een enorme kans door vrij voor de keeper recht in diens armen te schieten, waarbij afleggen op de mee opgekomen en vrij voor het doel staande Jorian Liefers ook een optie geweest was. Zalk drong aan, maar VEVO hield het redelijk onder controle.
Toen iedereen al op een 3 punter voor VEVO rekende, was het Simon van Halm die in de 94e minuut uit het niets scoorde en een punt voor Zalk veiligstelde.  Dit uiteraard tot grote teleurstelling van spelers en supporters van VEVO.