VSW maat te groot voor VEVO

VSW 1

Joey Platenkamp (intikker)
Dylan Kramer (afstandschot)
Sander Horstman (stift)
Joey Platenkamp (lob)

12 oktober 2019 14:30

Van Bussel

Onbekend

VEVO 1 heeft het tij niet kunnen keren en ging voor de 4e keer op rij onderuit. In Veessen was VSW duidelijk te sterk (0-4).
VSW zette VEVO vanaf de aftrap onder druk en was gevaarlijk. VEVO kon hier weinig tegenover stellen.  De 0-1 viel in de 18e minuut door Joey Platenkamp, die attent reageerde op een voorzet.  De 0-2 viel in de 28e minuut door een afstandsschot van Dylan Kramer. VEVO ploeterde door en kwam geen moment in de wedstrijd. Toen in de 44e minuut Sander Horstman profiteerde van een onoplettendheid in de VEVO-achterhoede en de 0-3 scoorde met een stiftje over Yuri heen was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. VEVO kwam na rust met de beste bedoelingen uit de kleedkamer, maar kreeg in de 48e minuut een nieuwe domper te verwerken.  Opnieuw was het de plaaggeest van VEVO deze middag,  Joey Platenkamp, die met een fraaie lob 0-4 scoorde.  Wat VEVO ook probeerde, een eretreffer zat er deze middag niet in.  Ook VSW scoorde niet meer zodat de eindstand 0-4 op het scorebord stond toen de uitstekend leidende scheidsrechter Van Bussel uit Apeldoorn voor het einde blies.